西班牙华人网 西华论坛

 找回密码
 立即注册
搜索
查看: 330|回复: 6
收起左侧

请教 谁能帮忙纠正一下CATALA的错误

[复制链接]
发表于 2013-7-22 11:06:53 | 显示全部楼层 |阅读模式
本帖最后由 YUYE 于 2013-7-22 11:55 编辑

1- PRESENTACIÓ I JUSTIFICACIÓ DEL TREBALL

           

           Fa deu anys que visc a Sils. M’agrada treballar com a monitora. Per això vaig fer el curs de monitor. Vaig escollir l’ Espai Infantil Petit Drac , estava prop de casa i és un lloc agradable.

           Les pràctiques d’aquest curs les he realitzat al centre d’Espai Petit Drac, del pobla de Sils.

           El document és un recull de les observacions i experiències que he visct en l’espai durant la temporada de pràctiques, i de tot el que he après gràcies a l’equip de monitors i dels infants que m’han donat la oportunitat de conviure i treballar en auqest centre.

           En el document, es parla de les vivències dels dies que he assistit a les pràctiques.

           El curs va tenir una durada de 160 hores, que varem ser ben profitoses i on vaig aprendre moltes coses.  Les pràctiques és feiem pels matí de dilluns a divendres,de  les vuit del matí fins a les dues de la tarda.

           El curs començar el dia  02/05/2013. I va dura fins al dia  07/06/2013. El meu treball consitia en rebre els nens, entretén drels, portar-lo al bany, fer activitats lùdiques com : cantar cançons , jugar plàstilina, enganxar gomets , fer sessió de cinema, fer un circuit amb aro, moduls i cadires,  fer psicomotricitat amb moduls, experimentar amb paper i després els enganxem, fer activitats de música relaxant, bailar amb música, canviar bolques i adaptació al orinal, vigilar al pati, ajudar acabar el plat del dinar, ajudar a fer migdiada.



Entitat Organitzadora

          Realitzo les pràctiques com a monitora a l’Esplai Infantil El Petit Drac, situat al travessera  Joan Maragall /Lluís Barceló, s/n de Sils(La selva).
          El Petit Drac és un lloc totalment adapatat a les necessitats de la canalla consta d’una planta i un gran pati en el qual hi ha juguines com caixa de sorra. I d’altres petites construcció on poder  fer ejecicis fisics i jocs.
          Consta de varia aules, una cuina , dos lavabos,(Adaptats, als anys dels nens que els utilitzant).
Una sala petita per dormir. Dues sales per els nens de 1 anys a 2 anys i de +2 anys a 6 anys.
          No té escales ni llocs on els nens puguim pendre mal. És un lloc alegre, ampli, il•luminal i ben ventilar.







发表于 2013-7-22 11:12:30 | 显示全部楼层
表示已经头晕。。。。 这种修正类的还那么长的。。 你可以找专业收费的人
回复 支持 反对

使用道具 举报

 楼主| 发表于 2013-7-22 11:21:21 | 显示全部楼层
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2013-7-22 16:21:55 | 显示全部楼层
我稍微修改了一下,当然只是参考意见。我觉得楼主需要注意一下ortografia,有很多错误只是你写错了,比如重音,有没有r,是e还是a等等。修改的地方我用红色标记了出来。

1- PRESENTACIÓ I JUSTIFICACIÓ DEL TREBALL

           

           Fa deu anys que visc a Sils. M’agrada treballar com a monitora. Per això vaig fer el curs de monitor. Vaig escollir l’ Espai Infantil Petit Drac , que és prop de casa i és un lloc agradable.

           Les pràctiques d’aquest curs les he realitzat al centre Espai Petit Drac, del poble de Sils.

           El document és un recull de les observacions i experiències que he viscut a l’espai durant la temporada de pràctiques, i de tot el que he après gràcies a l’equip de monitors i dels infants que m’han donat la oportunitat de conviure i treballar en aquest centre.

           En el document, es parla de les vivències dels dies que he assistit a les pràctiques.

           El curs va tenir una durada de 160 hores, que varen ser ben profitoses i on vaig aprendre moltes coses.  Les pràctiques és feien pel matí de dilluns a divendres, de  les vuit del matí fins a les dues de la tarda.

           El curs va començar el dia  02/05/2013, i va durar fins al dia  07/06/2013. El meu treball consistia en rebre els nens, entretenir-los, portar-los al bany, fer activitats lúdiques com : cantar cançons , jugar amb plastilina, enganxar gomets , fer sessions de cinema, fer un circuit amb aro (这个词我不知道是什么), mòduls i cadires,  fer psicomotricitat amb mòduls, experimentar amb paper i després enganxar-hi coses (勉强这么改了,因为不知道到底是什么活动), fer activitats de música relaxant, ballar amb música, canviar bolquers i adaptació a l’orinal, vigilar el pati, ajudar a acabar el plat del dinar, ajudar a fer migdiada.



Entitat Organitzadora

          Realitzo les pràctiques com a monitora a l’Esplai (你用了Espai,也用了Esplai,确认一下名字是哪一个) Infantil El Petit Drac, situat al travessera  Joan Maragall /Lluís Barceló, s/n de Sils(La selva).
          El Petit Drac és un lloc totalment adaptat a les necessitats de la canalla, consta d’una planta i d’un gran pati en el qual hi ha llocs per jugar (修改了这个地方,因为我觉得caixa de sorra不是一个joguina), tals com una caixa de sorra, i d’altres petites construccions on poder  fer exercicis físics i jocs.
          Consta de varia aules, una cuina , dos lavabos, (adaptats, als anys dels nens que els utilitzen).
Una sala petita per dormir. Dues sales per als nens de 1 anys a 2 anys i de +2 anys a 6 anys.
          No té escales ni llocs on els nens puguin prendre mal. És un lloc alegre, ampli, il•luminat i ben ventilar.

评分

参与人数 1银子 +500 威望 +1 收起 理由
Ashley.T + 500 + 1 给力!

查看全部评分

回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2013-7-22 16:35:29 | 显示全部楼层
还有,是poble,不是pobla,没有标记出来。
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2013-7-22 19:05:20 | 显示全部楼层
对不起,还有最后一个词,应该是ben ventilat

评分

参与人数 1银子 +100 收起 理由
rmj + 100 赞一个!

查看全部评分

回复 支持 反对

使用道具 举报

发表于 2013-7-22 22:40:34 | 显示全部楼层
可以用Word里面的Catalán的Corrector,会帮你纠正所有书写上的错误,还有一些简单的语法错误。

评分

参与人数 1银子 +100 收起 理由
rmj + 100 赞一个!

查看全部评分

回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

关于我们|广告服务|免责声明|小黑屋|友情链接|Archiver|联系我们|手机版|西班牙华人网 西华论坛 ( 蜀ICP备05006459号 )

GMT+2, 2024-9-27 17:31 , Processed in 0.010242 second(s), 9 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4 Licensed

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表
手机版